07 oktober 2014

Överbevisad - rosa vinner

Jag får erkänna, jag har varit ganska så skeptiskt till de rosa täckena,
tyckte nog mest de var en rolig grej.
Men som vanligt litar jag på de rutinerade personerna som testar mina produkter och hjälper mig förbättra och utveckla de, så jag har sytt och sålt ett antal rosa jakttäcken.
Nu har även jag testat jaga några svängar med rosa täcke,
och jag ger det två tummar upp! 
Det rosa syns så bra.
 Och då är det ännu roligare att sy beställningar när jag är hemma en sväng.
4 täcken den här omgången.
Jakttäckena är vändbara så man kan välja vilken färg som ska synas mest.
Fördelen med tvådelat på båda sidor är att man snabbt ser vad som är fram och bak på hunden när den står för fågel och det är tätt med skog.
Inte täckets förtjänst, men vi kan väl låtsas... ;)
Syr och säljer på beställning och i mån av tid.

Inga kommentarer: