02 juni 2014

Denim + mocca = återbruk!

Snälla omtänksamma människor sparar fina saker till mig 
att återbruka och jag blir så glad av dessa gåvor. :)
Den här väskan är sydd av ett par jeans från J (tack!)
och en skinnjacka från Kerstin R (tack!).
Skinnjackan vände jag ut och in och då blir det mocka. :)
En liten tofs i mocka fixades till för att "piffa" till väskan lite. ;)
Väskan är fodrad av ett loppisfyndat tyg,
 en innerficka i mocka blev det också.
Väskan knep min mamma ganska så direkt. :)

6 kommentarer:

Jessika sa...

Den blev ju superfin!!!!

Klockarbarn sa...

Kanonfin, inte konstigt att din mamma lade beslag på den

Susanne Johansson sa...

Så även du delar en väska denna gång. Så snygg och praktiskt med en inne ficka. Det skall jag tänka på nästa gången jag syr en väska.

Tyg och otyg sa...

Jättefin!

Borgmästaren sa...

Snygg och superfin vägg bakom!

Kullerbyttatextil sa...

Kul att blanda mocka och tyg!