30 april 2014

Larmkoordinater

Stugan på fjällkanten ligger härligt enskilt med många km till närmaste granne. :)
Att beskriva vart det ligger kan vara lite krångligt om man inte är lokalkänt. 
För att vara på säkra sidan så har jag sytt kuddar till kökssoffan 
där jag på ena kudden skrivit ställets namn och dess larmkoordinater.
På den andra kudden har jag inspirerats av "Scrabble" 
och skrivit in namn på lokala fjäll, vatten och platser.
Textilpennor från Clas Ohlssons, tyget ett loppisfynd.
Då Stugan på fjällkanten är privat så 
visar jag här endast delar av kuddarna.

1 kommentar:

Therese sa...

Fyndigt och snyggt, kanske snor iden till vår sommarstuga... å väskan i inlägget under, så snygg! Det är som alltid bra för pyssellusten å inspirationen att kika in här :-) Ska ge mig ut för en tur på kupan å tur och retur senare i veckan, var på tok för länge sedan sist! Ha det gott <3