07 januari 2014

Solgul

Tillbaka igen.
När jag städade ur syrummet behöll jag några få påbörjade syprojekt.
Den här solgula toppen var ett projekt som inte var klart.
Det är en topp sydd av ett retroörngott.
Halsringningen valde jag att göra i en rund v-ringning
kantad med ett gult zick-zack-band.
Ser framför mig ett par vita byxor och ett svart pärlhalsband till....
Toppen är ett fint årterbruk, riktigt solgul i färgen, gul så man blir glad! :)
Toppen är till salu i affären.
Nu finns @krajamaria på instagram!
Välkommen att följa du som vill. :)




1 kommentar:

Therese sa...

Får en att längta efter SOLEN :-D
Och smart, en pannlampa måste jag med investera i så att jag ka nge mig ut även då det är mörkt... och andningsskydd vore nått, men jag blir så lätt sjuk, så nu när det ska bli minus 20 så föredrar jag att trampa inne på min cykel, även om jag går miste om den friska luften då! KRAM KRAM