22 november 2013

Swants!

Swants!
Roligaste återbruket på länge!
En stycke Lammullströja i strl herr Large inhandlades på Kupan för 30 kr
Fick fundera lite på beskrivningen innan det blev rätt.

Roligt återbruk.
Blir glad av att se de,
riktigt varma och goa!
Snygga? Näe, mer roliga!
Tröjan hade flera hål i stickningen, vilket jag såg först när jag skulle prova byxorna.
Tråkigt att någon skänkt trasiga saker till Kupan.
Men den här gången dög de till mig,
pga hålen är det nu ett par mini-swants då jag kastade de i maskinen på 60 grader och tovade ihop de, återstår att se vad återbruk nummer två av lammullströjan blir! :)


4 kommentarer:

Helga sa...

Riktigt coola! :D

Anonym sa...

Men vilka roliga :)

Kram/Marie

Anonym sa...

Haha, jätteroliga ju!! Kram, Eva

lopplisa sa...

He he.. så himla roliga! Bilderna får mig att tänka på Hedvig i Från A till Ö! :) Vet inte riktigt varför dock!