07 augusti 2012

Myslyse

Tre små dricksglas från IKEA
Turkosa servetter med små blommor på från Dollar Store
Skollim blandat med vatten
Resultatet blev tre små ljuslyktor.
Aningens trångt på hyllorna...
Från vänster så är det ett loppisfynd från Laxsjö, min egengjorda hönsiga ram, ett träd målat i vitt från Syssla och längst till höger den otroligt vackra tavlan som den här kreativa och inspirerande kvinna har gjort!
Tavlan är gjord i tekniken Mixed media,
en tavla man tittar länge på för att se alla fina detaljer.
Allt det här finns på en vägg i sovrummet nu och passar riktigt bra ihop med den här lampan jag gjort med decopageteknik.

Det här tycker jag passar fint in i augustiutmaningen här, klicka på länken så får ni mer inspiration!



4 kommentarer:

lopplisa sa...

Jättesöta!! Tror mig själv ha samma typ av servett i mina gömmor :)

Titti sa...

Hej. Tittar in här för första gången. Söta lyktor . Vad för skollim har du använt dig utav?

HH JaJa! sa...

Lysande! Jättefina lyktor, och väldigt lätt att variera efter smak, årstid etc. :-)
Nu är ordningen återställd i augustiutmaningen. Undrar vad som ska komma härnäst?!! :-)

Susanne sa...

Söta!