09 juni 2012

Piffad PoP

Förra sommaren snubblade jag över en randig långklänning från Polarn & Pyret på kupan.
Mysig och skön på, men alltför likt en nattsärk...
Satte saxen i klänningen och klippte av till en tunika.
Fållade nederkanten med ett blommigt band som sprättats från en gardin.
Resterande blommor på bandet klippte jag loss och strösslade fast som dekoration. Gillar verkligen att de är så långa.
Biten jag klippte av nedtill blev mössan jag bloggade om här.
Hur som helst, den duger att gå hemma och skrota i iaf! :)


2 kommentarer:

Helga sa...

Jättefin ju! Tycker jag inte bara du ska ha hemma ;)

Pia sa...

jag håller med ovanstående - absolut kan den användas även på stan eller jobbet.

förlåt, att jag inte hört av mig om selen ännu. lilla gumman är magsjuk så all tid går åt till att försöka hålla modet uppe hos oss båda men när jag är säker på att det äntligen vänt så mejlar jag