21 maj 2012

Vinstlista Prisregnet

Resultatet av lotteriet med vinstregn kommer här:
Pris nr 1 - en Krajatunika
 nr 12
 FIA!

Pris nr 2 - En Krajatopp
nr 1

Pris nr 3 - En Krajatopp
nr 11
 MAMMA!

Pris nr 4 - En Krajaväska
nr 2
KATARINA - K_lie!

Pris nr 5 - En Krajaväska
nr 20
LENAOTORBJORN!

Pris nr 6 - En Krajapackpåse
nr16
OSÅLD!

Pris nr 7 - En Krajapackpåse
nr 4
ELO!

Pris nr 8 - En Krajapackpåse
nr 10
CARINA THUNSTRÖM

Eftersom nr 16 är osåld så väljer jag generöst att dra ett nytt nummer för vinst nr 6:

BONUSPRIS - En Krajapackpåse
nr 18
KERSTIN JONSSON!

Lottningen skedde genom en slumpgenerator (www.slump.nu).

Grattis till alla 8 som vunnit!
Packpåsarna skickar jag så snart jag fått adresser
Väskorna skickas så snart jag fått adress + pengar för frakt på kontot
Tunika + toppar skickas så snart jag  fått era storlekar + fraktpengar på kontot.



2 kommentarer:

Glaver sa...

En får tacka!!!!! Det var inte illa. Jag som fyller år och allt. Vilken födelsedagspresent:-) Strl 42 skulle sitta bra:-) Kram på dig!!

Ida sa...

Äsch!! :) /Ida