26 april 2012

Starka färger

I går onsdag var jag i Föllinge och gjorde ett försök med andra härliga kreativa kvinnor att inspirera till att sy.
En fin dag med många roliga möten med fina människor jag aldrig skulle ha fått förmånen att träffa om jag inte åkt dit.
Det är nyttigt att utmana sig själv!
Tack SV för att jag fick chansen att vara med er!
Hade tänkt sy den här toppen annorlunda (ett blekt blommigt tyg och så det lila till muddar), men Malin fick mig på andra tankar. Blev en starkt lila topp med riktigt vårgrön mudd.
Toppen som är sydd i jersey är i storlek 40/42.
Till salu för den intresserade.


2 kommentarer:

Glaver sa...

Tack för i går själv du. SÅÅÅÅ jäkla trevligt.
Toppen blev ju jättefin. Tror du jag kan ha den?

Anonym sa...

Tack för att du är med och gör SV roligare!