24 april 2012

Lotteri med vinstregn!

Köp en tetra
och chansen att vinna en unik Krajaprodukt!


När ALLA tetror är sålda drar jag ÅTTAvinnare.

Vinsterna är:
1. En Krajatunika i valfri vuxenstorlek

2. En Krajatopp i valfri vuxenstorlek

3. En Krajatopp i valfri vuxenstorlek

4. En Krajaväska

5. En Krajaväska

6. En Krajapackpåse 2 liter

7. En Krajapackpåse 2 liter

8. En Krajapackpåse 2 liter

Varmt välkommen att delta i vinstregnet!

Vinnare betalar ev frakt!
Vinnarna har möjlighet att komma med önskemål om färg och material, men i slutändan bestämmer jag vad resultatet blir!

3 kommentarer:

Elo sa...

Hej, hej. Jag vet inte var man "köper" sin tetra, men jag säger pax på nummer 4. Sätter jag in pengar på ditt konto eller hur går jag till väga??

Krajamaria sa...

Vill man handla är det bara att lämna en kommentar eller mejla. Kontonummer kommer till respektive köpare.
(Elo du har det redan. ;))

Anonym sa...

Åh...vill ha dragning snart! Kom å köp! :)