21 mars 2012

Halsvärmare

På Kupan hittade jag ett rosa restnystan som jag tror är Milano, dvs det som används till Åre-mössan hos Kaki.
65 gram var det kvar på detta nystan.
virkade upp allt till denna halsmuff.
Sydde ihip den med garn och dekorerade med en stor vit plastknapp från Syssla, i det här fallet har jag betalat mer för knappen än för garnet.
Tycker halskragen blev fin i det här garnet, fast kanske lite för rosa (Eva, det är möjligt!), men jag är inte säker på att jag trivs att ha den på mig...


2 kommentarer:

Fia sa...

Tycker att den blev fin! Kanske Alice kan ha den vid speciella tillfällen om inte du vill använda den ;-)

Eva sa...

Men vilken fin! Och kakfaten i förra med, vilken bra idé, jag som ska på inflyttningsfest när jag kommer hem till Sverige igen. Dock förstår jag fortfarande inte riktigt vad du menar, kragen är ju alldeles lagom rosa! Kram!