28 december 2011

Tunikor

Tillbaka från solen och värmen och senaste resan som gick till Egypten.
Kom hem till resterna efter "Dagmar"; nedblåsta träd och ett hus utan ström. Nu 3 dygn senare är strömmen tillbaka och förhoppningsvis värmen inne också!
Innan resan sydde jag två strandtunikor av de fina saritygerna jag köpte i Dubai för några veckor sedan.
En galet mycket rosa strandtunika
Och en turkos variant.
Tunikorna har använts dagligen, men någon bild från verkligheten ska jag bespara alla. ;)


2 kommentarer:

Katarina sa...

Men vad härligt!! Var i Egypten var du? Själv vill jag egentligen åka till Dubai (där jag var en kortis förra december) men i brist på vuxet resesällskap får det vänta lite - nu lutar det åt en sista-minuten till Egypten istället...har sari-tyg från Dubaitrippen jag med och dina fina strandklänningar är ju något man kanske skulle ta efter :-)

Carro/mysigtdesign sa...

Härligt! Välkommen hem till kylan och gott nytt år.