21 december 2011

Julklappstips!

Oavsett vad "årets julklapp" är tycker jag att den bästa juklappen är en upplevelse.
Upplevelsen behöver inte vara vara dyr eller extrem
utan kan vara en mysig fika med en god vän eller en skidtur hemmavid... eller som jagen gång  fick av mina brorsbarn; hundvakt.
Några presentkort på upplevelser har jag gjort till några som önskar sig just sådant.
Klippte en bit linnetyg och med hjälp av en bokstavsmall så skrev jag om den upplevelse jag ger bort.
Rullade sen  hop tygstyckena och band ett snöre runt.
Enkelt men snyggt!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilken fin gåva!

Vet du om att det står att din profil inte är åtkomlig när man försöker klicka sig till dig via kommentar du lämnat hos mig. Tror att det är någon ruta du kan klicka i på blogger, så att profilen syns och man lättare kan hitta till dig.

Nu ska jag kika in i din shop!

Therese sa...

Helt underbar idé som jag kommer att sno rakt av! Härliga inlägg från Dubai med, din mamma är så fin i klänningen du sydde <3 Lämnar massor av kramar och önskar dig ett framgångsrikt och lyckligt 2012!