23 november 2011

Handbagage

En gång är ingen gång
Två gånger sägs vara en vana
Tre gånger, är det rutin då?
Saknade väska till kommande aktivitet, hittade ingen jag gillade på stan så det blev sömnad till mig själv.
En väska till mig själv sydd i morfars gamla presening
Botten är sydd av resterna av fejkskinnet från stolarna jag sydde om till Småland (hoppas du inte ångrat dig och vill ha tillbaka tyget nu K)
Foder är ett fint tyg fyndat på Kupan
Namnbanden med Kraja på passar inte på den här väskan så den fick precis som den här Kraja tryckt istället.
Har inte bestämt mig för vilken av de två väskorna jag gillar bäst än, men den nyast sydd får fungera som mitt handbagage på resa nummer ett till värmen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, va fin den blev oxå!! :)
önskar dig en härlig resa!
Ha det gott!
Kram/Marie