30 augusti 2011

Smurfvarning

Äntligen fått tummen ur och sytt en ny onepiece till mig själv.
Turkos collegetyg med vita muddar och dragkedja, allt från Stoff & Stil.
Huvan fodrad med ett bomullstyg i vitt & turkost, loppisfyndat.
Ja inte är man snygg i den direkt, men den är mycket bekväm att luffsa runt i hemma.
Men visst har den lite smurfvarning? Speciellt med min vita jaktmösa...
Snygga plåster på tårna efter jag snubblat in i en såg, mycket ont och onödigt... Ser också att fickorna hamnade snett, detta efter sprättande och flytt av dragkedjan...ids inte ändra igen.
Denna onepiece framkallade onödigt många fula ord och jag har bestämt mig för att höja priset på dessa mysoveraller drastiskt på framtida ev beställningar. Har en bokad beställning till ett barn som ska sys så snart jag fått det sista tyget, sen blir det som sagt prishöjning.
En kopp te och lite slösurfande kanske i mysoverallen då kanske! :)

2 kommentarer:

Glaver sa...

tack för ditt besök i dag.det var trevligt! Jag tycker du klär i smurfkläderna :-)
ha en bra kväll/ Malin

Anonym sa...

Tycker du är jättegullig i din smurf-outfit :)
/Kicki