15 juni 2011

En hjälte!

Alice - en av fem hjältar!
Fotograf Erik Olsson för Moberg Magasin nr 2/2011
I senaste numret av Magasin Morberg är det en artikel om "fem hjältar med jakten i blodet - snabba, uthålliga, modiga och med uråldriga superkrafter".
Fotograf Erik Olsson för Magasin Morberg nr 2/2011
Min Alice fick stå modell för den duktiga och trevliga fotografen Erik Olsson som besökte oss i Jämtland en varm och solig kväll i maj.
Stinas pappa Langrubbans Emil står modell på en sida. Hon är sin pappa upp i dagen med långa kraftiga ben och på tok för långa öron. ;)
Fotograf Erik Olsson för Magasin Morberg nr 2/2011
Längre bak i artikeln hittar man min Alice igen. :)
Men den bilden tycker jag inte alls är så bra, tyvärr.

Fotograf Erik Olsson för Magasin Morberg nr 2/2011
En del av den 9 sidor (!) långa artikeln handlar om Stinas husse.
Fotograf Erik Olsson för Magasin Morberg nr 2/2011
Vill du se bilderna bättre så köp senaste numret av
Eva, ett tips till din chef hemma i Sverige kanske?? ;)

4 kommentarer:

Fia sa...

Jättefina bilder, ska försöka komma ihåg att tjuvbläddra lite i tidningen nästa gång jag är i affären! Tack för senast!

Anonym sa...

Ska tipsa honom :) Fina bilder, tank att Alice gatt blivit modell sadar, nu kan jag kora en akta jag motte Lassie! ;) /Eva

Elo sa...

Har precis köpt tidningen o den var värd sitt pris, med tanke på de fina bilderna o för att Per Morberg är en man som kan det där med att odla myten om sig själv ;-)

Therese sa...

Ahhh är det stinas kennelägare det skrivs om, då måste jag läsa en gång till :-) Och tack för grattiset, känns grymt att åter få jobba med skogsfrågor då det är det jag brinner för! Kram