01 april 2011

Stolthet!

Stolthet är vad jag käner som har åstadkommit denna nästan färdiga stickade socka!
Saknas endast någon centimeter innan det är dags att ta ihop för tårna.
Hälen blev lite väl ventilerande tycker jag...
Förra veckan träffade jag Signe som stickade de här fina sockarna och mycket pedagogiskt och tydligt visade och förklarade hon för mig hur man gjorde hennes fina hälar.
Försökte fota när Signe stickade, vilket var omöjligt med den hastigheten!
Nu ska jag repa upp det jag stickat och göra om, försöka sticka hårdare och lite finare. Vet att det inte kommer bli perfekt, men lite bättre hoppas jag på iaf! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint Maria!!:)Du är en flink kvinna du!;)
Ha det gott så hörs vi snart!
Kramar från Marie

Sandra sa...

Jag är imponerad Maria! Jättefina ju! jag blir så inspirerad när jag går in o kollar i din blogg.

kram // Sandra

Titias pyssliga hörna sa...

Jag blir också imponerad och inspirerad när jag hälsar på i din blogg.
Kerstin

Glaver sa...

Du ska vara jävligt stolt tycker jag. Dom är ju superfina!! Snart e du lika duktig som Signe och damerna. Kram från Malin

TokTova sa...

Snygg häl tycker jag. Hur gör man en sådan?