27 april 2011

Äntligen en tygaffär i Östersund!


Östersund har fått en tygaffär! Tänkte skriva "en till", men den här butiken sticker ut från övriga tygaffärer!
På skärtorsdagen öppnade SYDILLA sin butik i Östersund!
Fina inredningsprylar
Otroligt fina tyger
Mängder av mönster, knappar, band, spetsar....
Mycket trevlig personal

Så alla Östersundare, Jämtar och turister på besök; gör nu ett besök hos Sydilla på Hamngatan 19 och handla! Den här butiken måste få stanna länge!!
Jag blev mycket inspirerad av mitt besök i butiken. Ska bara bestämma mig vad jag ska sy och sen göra inköp. :)

2 kommentarer:

sunpan sa...

Jag har inte hunnit dit än, men lär nog inte komma tomhänt därifrån! Perfekt inför syhelgen :)

Anonym sa...

Hei, hvilke andre stoffbutikker anbefaler du i Østersund? Jeg skal på tur og leter etter lin og ull, fins det i byen din? :)