15 mars 2011

Sällskap i syrummet!


Fick besök av de härligt glada brudarna på SV idag. :) De kom med sprudlande skratt, smarrig kaka, inspiration, idéer, tyger och finaste presenterna! Tack M & M!! En av presenterna var ett halsband, staven är i silver och har det vackra ordet Kraja på. Blev mycket mycket glad för det! Kraja är samiska och har betydelsen "platsen dit man längtar". Så totalt oväntat att få presenter så! Men mycket uppskattat!
Symaskinerna har gått varma och det har sytts onepiece, tunika, scarf, armband, mössor.....
Bästa bytet gjorde jag med en av de två M som sydde finaste mössan, i mina favoritfärger, och jag hade turen att få byta till mig den mot en jag tidigare sytt, den här småblommiga. Den randiga mössan är invigd och är nu min favorit! :)
En annan present de hade med sig var en skål gjord av en gammal LP-skiva. Jag gillar den, speciellt när jag såg vilken skiva den var gjord av! ;)
Tack M & M för en supertrevlig dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du som ska ha tack! Så mysig dag. den gör vi gärna om. SNART!!!
Kram från den ena M:-)

Anonym sa...

Ja, vilken mysig dag det blev!!
Det gör vi om snaart!:)
Tack än en gång Maria för att vi fick komma hem till ditt inspirerande och superfina hem:)
Så mycket ideèr i huvet nu:) Ska hoppa i min nyss färdigsydda one piece nu!!
Kramar från andra M:)

Carro/mysigtdesign sa...

DU har en award att hämta inne hos oss...