14 mars 2011

Min pom-pom är utplacerad

I kväll hängdes min pom-pom ut. Den lila pom-pomen hänger nu runt halsen på dirigenten för kören på Stortorget i Östersund. En kör som sprider glädje i sig genom att spela musik dagligen, just nu spelas The Real Groups skiva The Real Album. Ska bli spännande att se om den hänger kvar till veckan när jag ska in till staden, och om det har utökats med någon fler pom-pom.
Alla läsare som bor i närheten uppmanas med glädje att göra pom-poms och hänga dit, så slipper min vara så ensam. Du som passerar kören och ser min pom-pom och/eller ev andras, fota gärna och mejla mig en bild!
Nedan bild på när jag fick hjälp att hänga upp den, väskan till höger är en krajaväska! :)

2 kommentarer:

sunpan sa...

Kul!! Jag ska knåpa ihop en pompom så den inte blir ensam. Ska nog inte in till stan men jag skickar den med sonen med order om att fota också :)

Elo sa...

Grymme snygg väska ;) Jag ska påta ihop en pom-pom o pryda kören :)