30 mars 2011

Lite senare än andra...

...kommer här mitt egengjorda våningsfat.
Tre blå tallrikar av engelskt porslin, två vita äggkoppar och lite lim var allt som behövdes.
Allt fyndat på loppisar för lite och ingenting.
Här står kakfatet på den fina presenten jag fick av min skattfinnare här om dagen. Hon har vävt en löpare till mig speciellt, i de färger jag har i köket. Så fint blev den på mitt furubord. Vet att du kikar in här ibland K, TACK snälla du!!!
Att få en sak av någon som lagt ned tid och energi på att göra/leta just den saken till just mig betyder mycket! Då är man rik!

3 kommentarer:

Glaver sa...

Så fint kakfat. Håller med dig. Egnahändigt och genomtänkta presenter som någon gjort är bäst!
Det kommer att bli en extainsatt loppis den 1/5. gissa om man ska dit då. Kanske hittar jag min golvlampa då:-)

jejja79 sa...

oh, superfint. Blir sugen på att göra ett eget. Får nog bli en tripp till loppisen i helgen =)

Louise sa...

Jättefint kakfat. Himla fint att du hittat porslin som matchat så snyggt!! /Louise