06 december 2010

Mitt kök

Efter önskemål från flera som är nyfikna att se mitt nya fina kök kommer här bildkollage. Köket går i vitt, blått och rött, och det är INTE inspirerat av USA, utan snarare landet på andra sidan Kjölen; dvs Norge! På golvet ligger ett furugolv från Föllingegolv som jag vitpigmenterat och sen oljat med hårdvaxolja, fint men halt! :) Köket är från IKEA, vitt och heter Lidingö. Bänkskivan är oljad ek från Tandsbyns snickeri, vitt kakel och vit/blå knoppar från Indiska. Tapeten är från Duro och heter Hudiksvalls teater. Skylten morgondagg kommer så klart från Sockenvägen! Ett varmt och mysigt kök har det blivit och jag är supernöjd! :)

2 kommentarer:

Titias pyssliga hörna sa...

Vilken jättefin tapet.Ja allt ser ju jättefint ut. Tror momma och moffa ler i sin himmel när dom ser vad fint du gjort i huset.
Kerstin

Therese sa...

Oj oj oj så fint och inbjudande du har det, min lilla skylt kan ju inte ha hamnat på finare ställe ;-) KRAM