15 november 2010

Symaraton idag.

Idag har jag idkat symaraton. Började med att rensa bland alla fina tyger från Frösö Handtryck, och nedan är vad jag åstadkom idag av de tygerna. Övrigt jag sydde i andra tyger får visas upp en annan dag.
Det blev några "burkpåsar" och dukar till julmarknaden. Den är ju om mindre än 2 veckor, men nu börjar jag tro att jag ska hinna sy massor så jag kan fylla mitt bord med produkter. Mängden säljer väll? Det svåra blir att sätta priser på allt, tacksam för tips och hjälp. Ni som syr liknande "burkpåsar", vad tar ni för dessa när ni säljer de?

2 kommentarer:

Alla kan sy sa...

Jag har ju ingen aning om hur prisbilden ser ut på dina andra grejer, men 180 kr, eller 220. Det går ju åt en del tyg när det ska vara på båda sidorna. Och vad kostar inte en Stelton i enfärgat tråkigt tyg?

Alla kan sy sa...

Glömde skriva, tänkte, men skrev inte, att du valt jättefina tyger och att brödpåsarna ser jättefina ut.

Lycka till med julmarknaden!