22 oktober 2010

Tänt var det här!

Inget syrelaterat alls, men idag blev det färdigt med strömmen i hela huset. Letade febrilt efter lampor att sätta upp, hittade mest bara adventsbelysning... Men en fönsterlampa med lampa i lyser nu i huset! :) Inflyttningen är nära, bara en vecka bort nu. Allt är inte klart, och det är mängder med kartonger som ska packas upp. Frågan är, ni som följer min blogg, är ni intresserad av att se bilder från huset framöver, eller är det roligare att läsa om mina syalster?
Bilden nedan är tagen från gästrummet, tyvärr syns varken den fina solnedgången eller de vita Oviksfjällen i fjärran, men tro mig, de finns där och syns tydligt i verkligheten! :)
Symaskinerna har flyttat och ungefär hälften av alla tyger. Tjänsteresa till veckan och sen flyttstädning, så det kan dröja en stund innan jag hinner vara kreativ igen, men snart så! :)
Trevlig helg!

8 kommentarer:

Lotten sa...

Klart att jag vill ju se bilder från huset ;-)

Libe sa...

Jag vill också se ;)

Medea sa...

Klart vi vill se bilder från huset!

Älvdala sa...

Åh! Vill hemskt gärna se bilder av huset!!!

Linda B sa...

Vill absolut se bilder från huset! Massor av bilder!

Maria sa...

Härligt att flytta! Jag tycker om det för att det ger en chans att på riktigt rensa och fixa från scratch. Men nu blir det kanske ingen mer flytt på länge, har flyttat ganska ofta de sista åren och nu trivs vi bra.

Lottaspace sa...

Svårt att få tiden att räcka till både hus och sömnad, jag vet.. men spännande!
Och jag är nog intresserad av båda!

Alla kan sy sa...

Så härligt att äntligen vara på plats.. även om det låter som att det är en del kvar. Härligt, härligt ändå!

Vet inte om hon som sytt min miljökasse skickat in blid till dig, annars finns det bild på min blogg att hämta.