06 oktober 2010

Mera Sy & byt!

Ännu två kassar är klara och har fastnat på bild. Dessa två har Sanna med bloggen Krimskransan sytt. Jag är galet förtjust i det gröna fina tyget med blommor på! Snart dags att skicka mina egna kassar, kanske till helgen finns det tid för det.
Jag har sytt lite också, men tyvärr inte hunnit fota ännu. Har fått en udda men rolig utmaning av vänner som jag fortfarande grubblar på hur jag ska lösa. Har en perfekt bild i huvudet, men inte alls säkert att det blir lika bra i verkligheten. Återkommer ang detta när jag tagit tjuren vid hornen och tordats utmana mig själv i att sy detta barnklädesplagg...

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Halloj..
Skulle ha hoppat på men det är lite rörigt hemma så jag tror knappt att jag hittar symaskinen.. hoppas att allt är bra med dig!
Ha det gott!/E

Hello sa...

Den grönblommiga är min! Ännu finare i verkligheten, förstås! :)

Alla kan sy sa...

Nu är jag klar med mitt bidrag. Bild finns att hämta på min blogg. Nu börjar det dra ihop sig, så det borde komma fler och fler Sy & Byt-inlägg i dagarna.