21 oktober 2010

Kreativa kassar delux

Hälften av tygerna och sysakerna är nu flyttade till nya fina syrummet i huset, maskinerna är kvar i lägenheten och står där oanvända just nu. Finns verkligen ingen tid alls till att hinna sy för stunden, men snart så hoppas jag det går. Har ju julmarknaden på gång där jag utmanar mig själv och planerar hyra bord och sälja Kraja-saker. Brist på idéer är det inte för stunden, snarare så att det håller på att välla ut, kliar i fingrarna att få vara kreativ! :)
Ytterligare två bilder på fina kassar har kommit från bytet.

Fia var ambitiös och fodrade sina och har löst handtaget på ett annat finurligt sätt. Jag gillar de! :)

Helen har sytt tre blå kassar med den smarta funktionen så man kan smidigt rulla ihop kassarna när man inte använder de. Smart!! :)


1 kommentar:

Hello sa...

Jag glömde visst skicka med min bloggadress. Välkomna in och läs mer om kassarna och en hel massa annat :)
www.hellosblogg.blogspot.com
/Helen