12 oktober 2010

Ett fel har uppstått!

Jag ber tusen gånger om ursäkt, men jag har missat en deltagare i min utmaning Sy & byt!
Tror det beror på att jag har blandat ihop två stycken Annor... Men detta vill jag åtgärda snarast! Finns det två rappa sömmerskor som inte han med i bytet och som är intresserad av att sy kassar och byta så snälla mejla mig snarast!! Först till kvarn gäller, två personer behövs. Och är det ingen som nappar så ska jag lägga manken till och sy extra fina kassar till den Anna som jag pinsamt nog tappade bort. Förlåt Anna!

1 kommentar:

Fia sa...

Jodå, med sömnaden går det framåt. :) Har sytt 3 kassar, men får inte till dem riktigt, så jag testar en ny modell i helgen. Är ju fortfarande inom tidsramen, och det vore ju inte riktigt jag om jag inte var ute i sista minuten! Ha det gott och ta det lugnt i skidspåren (till att börja med i alla fall!)