14 september 2010

Skarpt läge markeringstäcke

Fick ett fint sms från fjället idag med lilla Mike the monster iförd ett Krajamarkeringstäcke. :)
Och på mejlen kom det fina berömmande ord från en köpare österut som köpt en värmesäck till sin pointer.
Säcken känns jättebra, solid kvalitet och mysigt foder, och packpåsen är jättebra till. Jag är supernöjd!

Av sådant fint beröm växer man! Och då jag fick en sådan nerstampning av mitt eget värde i fredags så var det här extremt värmande och behövande ord!

3 kommentarer:

Therese sa...

Så skoj att dina alster klarar "testet" å att köparna är nöjda :-D Att ha snygga funktionella saker är ju A och O så sträck på dig!!!

Titias pyssliga hörna sa...

Apropå nerstampande av ditt värde.Du ska veta att vi är många som beundrar dej för den du är.Så sträck på dej.

Krajamaria sa...

Tack snälla för de fina orden och för att ni tagit er tid att lämna en kommentar här. Gjorde mig så glad!
Idag började jag få bevis på att jag har lagen på min sida och inte den som försökte trycka ned mig!