27 september 2010

30 st miljökassesömmerskor!

Hela 30 personer är vi som deltar i min "Sy & byt miljökasse"! :) Så roligt att så många vill vara med! Jag saknar några e-postadresser, så snart jag fått de skickar jag ut en lista till alla er som är med där det framgår vilka ni ska skicka era kassar till. Jag hoppas även få in bilder från er på alla fina kassar så jag kan lägga ut de här i bloggen! Har noterat att vissa redan kommit igång med sina kassar. Här ska börjas sys sådana i kväll.
Har sytt på en stor beställning senaste dagarna. Även om jag inte skulle ta in några beställningar just nu så var det här en som var svår att säga nej till, men nu är den klar; 10 tetror + 10 shoppingkassar till samma köpare! :) Tetran nedan är en av de tio, tror att tyget är från Ohlssons tyger, hur som så tycker jag grästetran blev jätte fin med den gula dragkedjan till.

5 kommentarer:

Alla kan sy sa...

Blir riktigt inspirerad att sy tetror jag med, när jag ser dina! Så snygga!

Jag ska ta tag i kassarna snart. Tjejerna har varit lite krassliga, och då kan jag inte köra med symaskinen. Jag hör inte om dem vaknar då. Tyget är framplockat iaf, så jag får ägna en kväll åt att klippa, så är det bara sömmarna kvar till en annan. Ska bli jätteroligt med bytet, som är mitt första.

Anna sa...

min mailadress är anna@minx.se :)

Hello sa...

Mäh! Hur kunde jag missa det här!? Hade varit jätteroligt att vara med. Om nån hoppar av eller får förhinder på nåt sätt, kan du höra av dig, så hoppar jag in i stället!

Gila sa...

Tack snälla för beskrivningen till tetran...ska nog gå! Trevlig helg!

Bente Simone sa...

Så flotte disse tetraveskene er. Minner om de gamle vaniljesaus- og gelepakkene. Har vurdert å sy den, tenkte ikke for oppbevaring, enten for leke eller sjonglering... men er jo kjempelurt å kunne ha leker eller så i...