19 augusti 2010

Tillfälligt avbrott....

Idag blir det tjänsteresa först 10 mil västerut och sen 50-60 mil norrut, tillbaka hemma i mitten av nästa vecka. Symaskinerna står fortfarande gömda efter visningen av lägenheten i tisdags. Nu håller jag tummarna för att det blir någon som lägger ett bud snart!
Bilden ovan är ett tygprov jag gjort för att en beställare ska kunna välja färg till sin hundsäck, visst blev det en färgsprakande bild! Alla de tygerna kan jag nu sy shoppingkassar, packpåsar, mm av, bara jag hittar tiden. :)
Renoveringen av huset går framåt, övervåningen saknar nu bara några plattor på utbyggnaden inne och ett fint pärlspontinnertak, Nere har jag fått ett helt golv i hallen så nu kan ytterdörren nyttjas. :)
Kök med fönster söderut
Groventré till tvättstuga på 10 m2.
Badrum med bastu
Vardagsrum på övervåningen i den nya delen av huset.

5 kommentarer:

jejja79 sa...

Vilket jobb med utbygget. Men det kommer bli super när det blir klart, det är jag säker på.

Fia sa...

Vad kul att se hur bygget utvecklas, ska bli spännande att se det i verkligheten framöver! Mina namnband har kommit nu, så när som helst ska jag försöka sy ihop något som kanske kommer med posten så småningom. ;) Återkommer med beställning av täcke, måste ju tjyvmäta lite först

Therese sa...

Så skoj å se hur det utvecklar sig hos dig :-) Här rensar vi svamp å väntar på att det ska klarna upp för mer svampplockning. KRAM

Linda sa...

Jag är ensammen med Anton till helgen. Och mamma ska passa honom några timmar medans jag åker på pysselträff inne i stan. Men det är inte helt omöjligt att vi kommer förbi en sväng efter träffen och kikar.

Therese sa...

Hi hi ja mitt stalltips var att du om någon skulle veta det tom utan att googla ;-) Önskar dig en toppen dag! Kram