12 augusti 2010

Kraja i djungeln!

Lägenheten har visats vid två tillfällen den här veckan och minst en gång till blir det nästa vecka, så till dess får symaskinerna tyvärr hålla sig i garderoben... :( Jag som har så många idéer på saker jag skulle vilja sy... Och min utmaning om att sy ett plagg till mig själv varje månad går det ju inget vidare med, får ta tag i det till hösten istället! Men den här tunikan sålde jag på loppisen för en tjuga, och den har hittat en ny ägare, vem vet jag inte...?
I går fick mitt nya syrum i huset väggar! Det kommer bli grymt bra! :) Elektrikern och rörkrökaren är där den här veckan och snickarna jobbar på.
Jag har faktiskt sytt lite fler packpåsar, även om det inte synts här i bloggen. Om någon är i behov av en packpåse/förvaringspåse så säg till! De här färgerna kan man välja på nu. Jag tycker personligen att storlek XS är den absolut mest användbara. 2 liter kan låta lite, men den är lagom för underkläder på en helgresa, ett virkprojekt typ amigurumi eller grytlapp, datorsladdar, manikyrprylar...eller något helt annat. Ni som äger en Krajapackpåse i strl XS - Vad har ni i den?
Bilderna i inlägget är från Indonesien, dit ett gäng Krajapackpåsar hade turen att få följa med i våras. Visst ser de härliga ut! :)

1 kommentar:

MiA sa...

Hej!
Så fint ert hus blir!