02 augusti 2010

En ny vecka!

Förra veckan var det Yra i Östersund och jag fick syn på den här fina stickade klänningen som satt på en av statyerna i "kören" på Stora torget. Roligt initiativ! Har sett det på andra ställen i stan tidigare, men insåg först nu att det här måste väll vara en "ny" typ av graffitti - fast en som man lättare kan ta bort om någon inte gillar det. Vem är den roliga personen bakom det?
Kraja på game fair i helgen gick riktigt bra, många täcken sålda och jag fick några nya förbättringsförslag vilket tacksamt mottages. Nästa år ska de laddas i tid och sys en större kollektion av dessa! :) Sen fick jag ju även möjlighet att gosa lite med min fd pointer Kraja, som fortfarande efter fem år hos ny ägare är glad över att träffa sin första matte! :)
I veckan ska utbyggnaden på huset målas rött, de sista markeringstäckena ska sys klart, jag ska testa att göra några med förbättringar och finns tid över ska jag nog slappa lite och ladda för jobbstart igen om en vecka...

Inga kommentarer: