26 augusti 2010

Grand finale lördag kl 11-17!!

Lägenheten är såld, gick mycket snabbt och det var en spännande budgivning! :) Visningarna klara med andra ord och ikväll flyttade symaskinerna tillbaka. Nu hoppas jag bara hitta lite tid framöver så att jag kan sy en massa, är verkligen sugen! Har fyndat en massa fina tyger i bla Boden som jag vill sy i!

Det känns att hösten är här nu, löven börjar skifta till gult, luften är klar och kall på morgonen, mössor och vantar börjar komma fram, alla som äger stående fågelhundar har dragit till fjälls för härliga jaktdagar (själv så är jag hemma med en löpande labrador...), hjortron och kantareller lyser gult som guld, lingonen är fint röda. Och appropå rött så närmar sig julen! Tänk om jag skulle försöka planera sömnaden bättre i tid framöver, men det är svårt, för vem är egentligen sugen på att sy juliga saker mitt i sommaren, markeringstäcken i april, sommarväskor i januari... Men det vore skönt att ha lite bättre framförhållning!

Alla som finns i närheten, välkomna till sommarens
loppis Grand Finale
med extra bakluckor fyllda med loppisprylar i Nordannälden!
Lördag kl 11-17.
Kom och sälj, fynda och fika billigt hembakat fika!
Ryktas även att det säljs kläder från den fina Capri-kollektionen
och visning av mirakelmaskinen för bla borttagning av stressrynkor från Nuskin
Varmt välkommna!

1 kommentar:

Maria sa...

Stort grattis till den sålda lägenheten!
Synd att bi missar loppisen.
Väntar nu på att barnen ska sluta skolan, så vi kan åka till Huddik.

Må så gott!