30 juli 2010

Kraja på Game fair!

Med extremt kort framförhållning fick jag en förfrågan om att "smycka" en monter på Fäviken game fair i helgen med mina markeringstäcken. Det gick bara inte att tacka nej till en sådan chans, trots att jag inte var klar med de och tiden mycket knapp. Men att få en så fin fråga och sen att det är gratis för min del, då är man nog ganska dum om man inte hakar på!? Tror de önskade två, men jag snodde ihop sex stycken och hoppas att någon ev är i behov av ett nytt markeringstäcke till kommande jaktsäsong. För de som ska till Fäviken i helgen och är ute efter ett markeringstäcke rekomenderar jag ett besök på hundtorget i NNFKs monter, de finns där från fredag lunch ca.
Trevlig helg!

1 kommentar:

Alla kan sy sa...

Det är hellugnt. Skicka när du har tid. Läser här att du håller på med flytt/försäljning av lägenhet. Det kommer när det kommer.

Vi hörs!