30 juni 2010

Utlottning!

Jag tycker att det dags för en liten utlottning här i bloggen. Anledningen till utlottningen skulle kunna vara att det snart är semester, eller att snickarna kommer och börjar bygga upp mitt hus till veckan, eller att värmen är på gång eller att min blogg har många besökare/läsare. Men jag tror att anledningen den här gången får helt enkelt bli för att jag mår så bra just nu och känner mig lite extra givmild.
Så vill du ha en chans att vinna en egen Krajaväska i den här modellen, där du själv får vara med och påverka färger/mönster för just din väska - Lämna en kommentar här nedan och skriv hur du skulle vilja att just din kraja väska såg ut!
Välkommen att vara med! Du kan anmäla dig ända till söndag den 11 juli.

23 kommentarer:

TokTova sa...

Jag vill gärna vinna en av dina fina väskor.
:-)

Madebycarran sa...

Wow, vilken fin blogg du har. Den måste jag titta in till flera gånger.
Självklart är jag gärna med och tävlar om en väska och eftersom jag är urbota förtjust i randigt så skulle jag vilja vinna en sådan. Jag håller tummen;)

Anna-Snoddas sa...

Åh ...jag vill gärna vinna en av dina väskor! Jättefina! :)

Fia sa...

Hej! Jag vill också vara med i väsk-utlottningen! Om jag vinner skulle jag vilja ha en färgglad väska i något roligt mönster :)

Palven sa...

Jag vill oxå testa lyckan :o)

Medea sa...

Ååh vad gärna jag vill vara med i din utlottning. Jag älskar prickigt så en prickig väska vore kul att vinna.

Drutten sa...

Åh, om jag vann en väska så skulle jag gärna vilja ha en blommig. Den i mitten på översta raden är jag helt såld på... *håller tummarna*

Anonym sa...

Hej!Jag skulle gärna vilja vinna en väska jag gillar den med mönster som påminner om marokanskt tegel. Gillar de symetriska mönstern.

Helena sa...

Jag är gärna med och tävlar! Den gröna i retrotyg är fin och somrig, gillar även den med äpplen och päron!

Alla kan sy sa...

Jag vinner gärna en av dina fina väskor! Det finns alltid plats för en till här hemma. Jag önskar den i retrotyget. Fantastiskt sött mönster!

Vaktmästarn sa...

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vara med i utlottningen. Älskar tygväskor och gillar blommiga och mönstrade tyger med massor av färg, något i retromönster kanske?

Kram Outi

Maria sa...

Emma vill gärna vara med och ha chans att vinna en väska, då gärna med hästar på...
Hon tackar så mycket för det fina örngottet och bytte direkt på kudden när hon fick det!
Massor av kramar!

Hem ljuva hem sa...

Jag vill gärna vara med om utlottningen av de fina tygväskorna. Nu hittade jag din fina blogg också så kommer att besöka dig fler gånger.
Ha en underbara söndag.
Kram Anneli

Anonym sa...

Jättefina väskor. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Jag gillade verkligen Väskan Multimax.

Soliga Hälsningar från

Tess i Hälsingland

Anonym sa...

Fantastiskt fina väskor du syr. Jag vill gärna vara med att testa min tur.

marie.t.andersson (at) gmail.com

SUSANNE sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen och om jag skulle ha den stora turen att vinna får det gärna vara en "romantisk" väska.

Millan sa...

Jag vill också gärna vara med, och om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag gärna vilja ha en väska med marintema....
Kram Millan

Greetje sa...

vill gärna vinna
en sådan fin väska
:-) Maggan

Agneta sa...

Jag skulle vilja vinna en väska i retromönster.

jejja79 sa...

klart jag vill vara med och tävla =) En kasse med blommor på vore inte fel =) kram

mosterfi sa...

Åh, vad mycket fint du syr! Jag skulle gärna vilja vinna en väska, men det är inte lätt att välja möster...de är alla så fina...men har jag turen men mig skulle jag bli glad för en väska i något retromönster.
Kram Sofie

Carita sa...

EN prickig en skulle jag vilja vinna :) ÄLskar prickar!

Mvh, Carita
turkost@gmail.com

Therese sa...

Jag slinker in med andan i halsen å anmäler intresse för att vara med och tävla! Gillar den väska jag köpte jätte mycket, men har en stark konkurrent i Luran som gärna vill packa SINA saker i den, så en egen väska till henne i härligt hösttema vore något. exakt hur hösttemat skulle se ut får bli en utmaning för dig om jag skulle ha turen på min (lurans) sida :-)