16 maj 2010

Inspiration

För ett tag sen besökte jag IKEA och på fyndavdelningen hittade jag den här boken; Singel.

I boken fanns lite rolig inspiration, bland annat de här bilderna.

Visst blir man sugen på den här garnkakan med flugsvampar, ser ut som vispgrädde med jordgubbar!

Inget virkat i helgen, hela dagar på vedbacken gjorde att händerna inte orkade mer på kvällarna. Jag fick en stor beställning på hela 20 produkter förra veckan och jag är redan halvvägs med den! Det innebär att jag till veckan ska sy färgglada väskor i massor och den klänning jag har klippt ut redan och tänkt sy ihop till mig själv får skjutas fram en stund. Men vad gör det, beställningar är ju så roligt, speciellt när det är roliga saker att sy och i mina favorittyger - vindpoplin! :)

1 kommentar:

Therese sa...

Åh hade som på känn att Karin M stod bakom trycket, tack för infon :-) Många har reagerat på min fina väska bara så du vet!
Kul med många beställningar. Själv ska jag ta fram virknålen å acsluta lite virkprojekt i veckan å kanske försöka mig på att virka en converse sko... Kram!