11 maj 2010

Grönt som i skogen

En ny grön kasse till mig själv klämdes in mellan en större beställning. Kassen är i min favoritstorlek, stor som en systemkasse. Den är perfekt att ha till jobbet; matlådan passar perfekt i botten och sen ryms de andra "nyttosakerna" ovanpå. Tygerna är på utsidan min favorit vindpoplin och på insidan är det ett bomullstyg med träd, ett äkta retrotyg som jag fått ärva av mamma. Tror att det satt uppe som en gardin när vi var små.
Butik kraja är uppdaterad med några tetror och stora mängder med shoppingkassar och packpåsar! Glada, klara färger, hållbara tyger och sömmar och till bra pris. Välkommen och kika in!
Dags för långhelg. Önskar dig som kikar in här en härlig långledig helg! Själv så far jag till fjällkanten, får se om virkningen får följa med...

5 kommentarer:

jejja79 sa...

önskar dig en härlig helg med =)

Therese sa...

Nu har jag kommit mig för att både beställa väska å besvara awarden/utmaningen! KRAM <3

Therese sa...

Ha det gott i fjället, njut för mig med ;-)
Samt maila konto nr så jag kan föra över pengarna!
Kram!

Jenny sa...

Fin kasse och trevlig blogg! Hurra för utmaningar som får nya bloggare att mötas :-)

Jenny sa...

Jag glömde att säga, får jag vara med på utmaning 2010? Lite sent ute men jag har sytt som som jag varit med från start ...
Kommentar ligger under utmaningsinlägget förstås men ibland ser man ju inte kommentarer till gamla inlägg.
:-)