26 maj 2010

Färgexplosionen är packad!

Så, nu är jag klar med stora beställningen till huvudstaden. Härligt! En rolig beställning som jag berättat här om tidigare, en mycket färgglad sådan som gav mig mycket mersmak. Fick faktiskt en längtan efter "vill ha". Och det bästa är ju att jag kan få, bara jag tar mig tid att sy till mig själv! :)
Fem stycken väskor med lång axelrem, här är de två orange. Båda fodrade med bomullstyger och det svarta är min favorit; en retrogardin med svart botten och färgglada blommor med vit spets på.
Tio tetror i blandade färger, jag valde de jag gillar bästa av mina tyger. När jag satte dit visitkorten, allt enligt beställarens önskemål, så tycker jag de såg så proffsigt ut! Blev faktiskt lite imponerad själv och fick en massa bilder i huvudet för framtiden! :)
Fem stycken shoppingkassar som den här limegula i olika färger.
För den som är intresserad så finns det många i butik kraja just nu. Snabb leverans för den som tänkt shoppa loss på ICA eller liknande, eller varför inte ha den som extra kasse med att stoppa i extra kläder mm? Jag använder mina dagligen och till allt! Sydda i vindpoplin så det är mycket tåliga och färgbeständiga, tål regn och läckande mjölkpaket.
Väskan som jag bloggade om tidigare har nu hamnat i butik kraja om någon är sugen på den. Jag funderar fortfarande på om jag ska behålla den eller ej, men tills vidare är den till salu. Någon som är snabbare än mig att bestämma sig?

Ser ut att bli regn till helgen så ev blir det tid för lite sömnad iaf, och då ska jag försöka prioritera månadens klädesplagg till mig själv. Bitarna har legat utklippta länge men det kommer hela tiden andra saker emellan. Ska försöka hinna innan maj månad är slut!
Jag har äntligen köpt en egen domän bland annat med tanke på en egen hemsida för mina produkter framöver. Men det tragiska är att jag har köpt en sak som jag inte vet vad jag ska göra med! Hur kommer jag in där? Knasigt nog hittar jag inte vägen in... Någon som har en bra idé?

1 kommentar:

Jenny sa...

Hejsan! Fina väskor! Du kan omdirigera din blogg till domänen, till exempel, det borde finnas info om det hos din domänleverantör :-) (Jag har också köpt ett namn, emiliten.se förstås, men inte kommit igång heller ...)