06 maj 2010

En utmärkelse till Kraja!!

För ett tag sen fick jag en fin utmärlelse från Sunpan. Blev mycket glad och stolt för att hon valt ut bla min blogg bland så otroligt många fina bloggar det finns.
Utmärkelsen förpliktar även att berätta sju saker om sig själv och sen skicka den vidare. Inspirerad av bloggen Color me Katie så väljer jag att berätta sju saker som gör mig glad.
1. Solen som värmer ansiktet när luften är kylig.

2. Att se lyckan i min labrador när hon får springa fritt.

3. Att stå på Gråvalsrua (fjäll) och se världen och känna hur tunga saker bara rinner bort och inse hur saker ska lösas på bästa sätt. Det är magiskt!

4. Att skida fort på skateskidor efter en dragduktig hund.

5. Att få en specialbeställning på en funktionspryl som jag får vara med och klura ut hur den ska se ut och hur det ska sys, och sen lyckan av att se beställaren nöjd och tacksam.

6. Vetskapen om mitt gigantiska sommarprojekt (som jag ska berätta mer om i sommar) som ändrar mycket i mitt liv.

7. Att vara omtyckt av de människor som betyder mycket för mig.

I samma tema har jag valt ut några bloggar som jag blir extra glad av att följa och vill skicka utmärkelsen vidare till dessa och tacka för att de sprider leenden med sina bloggar!

3 kommentarer:

MiA sa...

Hej Kraja!
Tack så jättemycket för att du tänkte på mej! Jag blir lika glad varje gång jag får reda på att jag inspirerar andra till kreativt skapande :)

Dessvärre har jag bestämt mej för att inte lägga upp awards på bloggen.

Ha en bra dag!!
MiA

Therese sa...

Tack goa du, det värmer massor att få den, och inte minst det rara du skriver! <3 Så ett stort TACK!!! Kram

Lotten sa...

Tusen tack snälla du! Jag skall anta utmaningen och besvara den imorgon.....

Kram Lotten