20 maj 2010

Diskret med överraskning?

Projekt som sysselsätter mig för stunden innebär en beställning på bla fem st färgglada väskor av valfri modell. Jag valde att göra denna typ av väska. En väska som är bekväm att bära då den axelremmen går att hänga snett över axeln och väskan hänger då på höften. Den första väskan blev sydd i en diskret vindpoplin i grå/blå/svart och fodrad med ett glatt och fint Vera Bradleytyg.
Ficka och smidig stängning har jag gjort och då väskan är mer diskret än färgglad så väljer jag nog att lägga den här i butikkraja om någon är intresserad?

De två röda väskorna fodrade jag med ett randigt tyg från stuvhögarna på Ohlssons tyger och ett retrotyg med körsbär (?) från Röda korset. 
Båda röda väskorna väljer jag att lägga till beställningen. Flera färgglada väskor av den här modellen är på gång och jag tror en del kommer landa i butikkraja till slut.

Inga kommentarer: