01 april 2010

Glad påsk!

En av påskhararna som jag sydde i helgen råkade få en trasig söm i ena sidan och jag orkade inte laga, så det var en glad liten labrador som fick den, efter att ha tittat längtansfullt efter de länge... Ja ja, jag vet, hon ser ju urfånig ut med den rosa saken i munnen, men hon är glad ändå. Den gula haren ska flytta till Tigger, eller Q som hon också heter. Tror däremot inte att den blir så långlivad hos henne... ;)
Äntligen årets största och viktigaste högtid för min del - påsk = långledig och fjällvistelse! Kan inte bli mycket bättre, ska vara om solen skiner då. :)
Jag vill önska er alla som kikar in här i min blogg en riktigt mysig påsk med mycket ledighet och mängder av frisk luft! Jag tar ledigt och försvinner till stugan på fjällkanten där jag, om ork finns på kvällarna, ska göra nya fantastiska försök att lära mig virka! Ingen aning om vad det blir, men jag tänkte iaf försöka förstå mig på virkbeskrivningar. Någon gång borde jag ju lyckas! :)
Helt otroligt är det, men jag har noterat att min besöksräknare passerat 10000 besökare!! Fascinerande många besökare som kikar in här! :) Ni gör mig så glad! Och det är väl värt att fira!? Så en utlottning av en eller flera Krajaprodukter blir det efter påsken, men vad kan man vilja vinna i en tävling hos mig? Kom jätte gärna med förslag!
Glad Påsk!

2 kommentarer:

Fia, Lava & Quake sa...

Glad påsk på er! Quake blev jätteglad för sin påskhare, hon fick dessutom öppna paketet alldeles själv (vilket hon gjorde med den äran...)Haren är fortfarande hel bortsett från svansen som åkte av på en gång. Just nu vilar haren upp sig i fönstret och får spendera helgen som påskpynt (det enda jag har!). Än en gång, tack för påskharen!
Och Alice ser inte dum ut, hon ser bara glad ut! :) Kram!

Fia sa...

Hoppas ni har haft en härlig helg i stugan! Själv har jag varit snorig och eländig, så det var nog lika bra jag stannade hemma.

Vi har ny blogg igen, http://hackebacke.blogspot.com/