02 mars 2010

Kraja i Thailand

Nyss fick jag de här fina bilderna från Thailand. Krajapackpåsar fick följa med på mina föräldrars backpacking-semester i Thailand.
Även en Krajashoppingkasse var med som strandkasse.
Så otroligt fina bilder! Undrar om man kan motivera en tjänsteresa dit för att köpa tyger och ta fina produktbilder...Skattemyndigheten skulle kanske inte bli så imponerad av det men... ;)
Med sig från Thailand hade de även en massa roliga kläder i enkla modeller som jag måste testa att sy liknande till sommaren; klänning, kjol och byxor. Såg riktigt slappa och sköna ut!
Annars så brottas jag mest med tältkåtan just nu. Eg inte så svår att laga, men det är så mycket tyg som man ska hantera samtidigt och få igenom symaskinen. Och sen så kan det inte bli "på ett ungefär", utan allt måste sitta exakt där det ska, annars blir det fel när det spänns upp. Ska bli mycket spännade att se hur det kommer se ut när det ska sättas upp för första gången efter min behandling....
En ny anhängare på min Syutmaning är; Catharsis, hör av dig om du har en blogg så länkar jag till dig i min högra kolumn! Skoj att fler vill hänga på och utmana sig själv samtidigt som de utökar sin egen garderob! :)

1 kommentar:

Catharsis sa...

Min blogg hittas på: catharsis.bloggsida.se
Välkommen att titta in där!
/Catharsis