27 februari 2010

Shoppa färgglatt!

Inte så mycket nytt producerat här på ett tag. Har mest ägnat mig åt att gräva i lådan med ofärdiga saker, sådana saker som nästan är färdigsydda med behöver någon liten detalj, eller kläder som hamnat där för lagning. Fascinerande att jag lägger just kläder som behöver lagas i den här lådan, när det oftast bara tar någon minut att laga de. Varför inte göra det på en gång? Stora frågor utan andra svar än det beror väll på lite lathet... :)
Men jag har iaf lagt lite tid på butik kraja och uppdaterat med lite nya saker. Bla finns en massa suveräna shoppingkassar där till salu i glada färger. Jag använder mina jämt när jag ska handla eller bara frakta saker mellan A och B. Är någon sugen på att shoppa lite färggladare och slippa köpa plast/papperskassar varje gång ni går på affär så finns det lite olika färger här. Den turkosa är på rea nu!
Välkommen in i butik kraja!

1 kommentar:

Singh sa...

Härliga klara färger!