21 februari 2010

Länge sen sist, men söta ändå!

Det var ett tag sen dessa tetror figurerade på allas bloggar. Jag gillar de fortfarande och har nyligt sytt ett gäng i lite nya tyger, tror de alla kommer från Stoff & stil. Alla dessa tetror ska levereras till Hantverksbutiken i Lit i veckan. Bor ni i närheten så kika gärna in, där finns mängder av fina presenter att köpa till sig själv eller andra, saker handgjorda i olika material av kreativa duktiga personer strax norr om Östersund, åsså finns jag där på ett litet hörn!
Sen måste jag bara kommentera den här virkade mössan våra duktiga OS-atleter springer runt i. Mössans mönster måste vara mycket populär, för min blogg har ökat sina besökare den här veckan med flera hundra procent tror jag! Kul och lite läskigt på samma gång att så många har kikat in här. Men det gör mig ännu mer nyfiken på att veta lite mer om vilka de dryga 100 besökarna per vecka som i normalfallet kikar in här är.  Lämmna gärna en kommentar, vare sig du har en blogg eller inte! :)

3 kommentarer:

KroKKoFin sa...

Urtjusiga ju.

jejja79 sa...

hej hej... jag brukar läsa, fast det vet du ju redan =) Vad produktiv du har varit. Så många tetror har jag inte sett sen, jag vet inte när =)Superfina allihopa

Sofie sa...

Vad mycket fin du gör!Tetrorna är så fina! Jag sett modellen i Stoff och Stils katalog...men först nu när jag ser vad du har gjort blir jag sugen på att sy några själv.