12 februari 2010

Alla gelehjärtans dag!

Till alla er som kikar in här, och speciellt till er som kommer med så fina ord angående mina kläder jag försöker lära mig sy till mig själv, till er vill jag ge ett stort rött gelehjärta! Ni är fantastiska!
Hos MADE hittade jag ett litet enkelt men gulligt pyssel att göra till de man tycker om. Jag gjorde min egen variant på det, istället för att nyttja skrivaren så klippte jag ut mitt eget hjärta i lila papper, blev en bättre och större storlek då. Tyvärr är jag lika dålig på att skriva fint som att handsy, men det är ju tanken som räknas tröstar jag mig med. :) Det lilla hjärtat har jag tryckt med en stämpel och rosa färg. Jag har fyllt mitt hjärta med röda gelehjärtan och använde symaskinen och en rosa tråd istället för att använda häftaparaten. Tråden är inte sydd hela vägen runt utan man kan lätt riva isär för att få ut det goda. Snabbt, enkelt och lite skojigt tycker jag!
Trevlig helg önskar jag er alla!

Inga kommentarer: