31 januari 2010

Nya tyger för byte!

Bland annat har jag lagt ut det här tyget med John Blund. Tyget är underbart vackert men jag vet inte vad jag ska göra med det, så jag tänkte att det finns säkert någon som har större nytta av det här än jag. Är du intresserad av ett tygbyte så klicka här. Men eftersom jag trots allt tycker mycket om tyget så vill jag gärna byta det mot något speciellt... Så är du intresserad, föreslå gärna ett byte med något du har liggande hemma!
Tack för alla fina kommentarer och åsikter till min sydda tunika. Ni får mig att tordas fortsätta sy kläder till mig själv! :)

1 kommentar:

Therese sa...

Och jag är och "smyger" här, blev så imponerad av din kreativitet med symaskinen och följer din plaggtillverkning med spänning + att jag blev så impad av ditt vapenfodral så jag faktiskt försökt mig på att skissa på ett själv :-)
Tyget är underbart, hade verkligen önskat att jag hade en kladdkakebräda att föreslå i byte, men tyvärr så ekar det tomt i brädlagret ännu. Dock så ska jag hojta till när jag får tummen ur längre fram å gör några! KRAM