23 januari 2010

Man ska aldrig säga aldrig....



Jo, jag vet, jag har sagt mycket om dessa pärlplattor. Har aldrig riktigt förstått det stora i det hela. Men när jag såg att man kunde göra de i 3D, då blev till och med jag sugen. :) Efter lite letande hittade jag både pärlor och plattor hemma. Enligt beskrivningen här så ska man fästa ihop med tråd, men det tycker jag låter som handsömnad, så jag letade även fram limpistolen med tanke på att det lät ju både lättare och snabbare. Förstår så här i efterhand varför limpistolen sällan används, det blir mest bara en massa klet...och lim på många fler ställen än jag hade tänkt. Men ett litet hjärta i 3D av rörpärlor blev det till slut, och det finns nog bara en person i hela världen som skulle uppskatta den här! :)
Vore det inte fint att göra en stor burk med lock av de extra stora rörpärlorna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va fint du gjort!
Kram M