02 december 2009

Tävla och var rädd om dig själv!

Snön lyser upp mycket, men det är fortfarande mörkt ute. Som bilförare önskar jag att jag hade mängder med reflexvästar att dela ut till alla som går längs gator och vägar och plötsligt bara kliver ut i vägen från ingenstans! Som gångtrafikant önskar jag att bilarnas hastigheter skulle vara lägre när de närmar sig övergångsställen, de vid rondellerna är värst. Trots att man ser ut som en reflextomte själv verkar det vara många som inte ser en, hur är det då med de som inga reflexer har? Med anledning av detta sydde jag idag en ny väska till mig själv som är dekorerad med reflexsnöstjärnor. Och eftersom det snart är jul så lottar jag ut en brun väska med reflexsnöstjärnor på! Alla som vill vara med och tävla om den skickar ett mejl till mig eller lämnar en kommentar här! Den 20 december drar jag vinnaren! Välkommen att vara med!

17 kommentarer:

Helena sa...

Jag vill vara med och tävla (vinna) :) Helena i Boden

Helena sa...

En Helena till som vill vara med! :) Vilken bra idé! Jag länkar till tävlingen från min blogg.

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med o tälva!! /Kicki

Elo sa...

Eftersom jag inte lyckats hitta reflexvästen ä så skulle jag behöva en "lysande" väska.

Call design sa...

Vilken fin väska, den vill jag gärna vara med och försöka vinna!

Kristin sa...

Jag vill gärna vara med och tävla också! =) Jag har ju en av dina väskor som jag använder varje dag till jobbet, men den är lite somrig i tyget, så en vinterväska hade ju inte varit fel.. =)
Kram från Kristin

Titias pyssliga hörna sa...

Vilken "lysande" ide,jag vill också gärna vara med.

Fia sa...

Jag vill också vara med och tävla (vinna)!

Caroline Sundberg sa...

Hej,

Jag älskar dina väskor. Fick många komplimanger för Pippi väskan på dagis!
Vill också vara med i tävlingen

Mvh/Caroline i Norrfjärden

Anonym sa...

Ja jag vill ta chansen att rädda mej själv....genom att tävla om väskan.
Idén är jättebra, en chic (stavas det så?) reflex lockar nog många, för det finns ju fortfarande dom som tycker att det är töntigt att bära reflex.
M

Kirsebær sa...

Jeg blir veldig gjerne med i tävlingen om denne vesken - for en smart ide. :o)

Ønsker deg en riktig fin ny adventsuke!

Anonym sa...

Jaaaa! Jag vill vara med och vinna den fina väskan! :) /Eva

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilken härlig väska! Jag är gärna med och länkar också i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/december/vaska-20-december.html

ANKI sa...

vilken bra idé´!!!! Precis som du önskar jag att jag hade med mej reflexer till ALLA fotgängare jag ser utan tillräckligt med reflexer!!!
det är klart jag gärna vill vinna DEN!!!

anki_karlsson@hotmail.com

Lillan sa...

snygg och en riktigt fiffig ide klart jag vill ha tjans att vinna dena!

mail: litenmentuff@live.com

trevlig helg!

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna!!!! :) GOD JUL!!!

Cecilia sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen om den snygga och fantastiskt användbara väskan!:)
(trasselsudden_[at]hotmail.com)