20 december 2009

Grattis Linda!

Vinnare är dragen i min utlottning och reflexväskan ovan skickar jag i morgon till Västerbotten. Jätte roligt att så många ville vara med och tävla! För att lotta bland alla er som ville vara med nyttjade jag mig även den här gången av det här smidiga verktyget. Grattis Linda du vinner väskan!
Jag tycker så mycket om min röda väska så vem vet, kanske syr jag fler framöver...
En annan lite mer udda sak jag har sytt senaste tiden är ett överdrag till en studsare. Idén kommer från en kompis som behöver det här för sina stunder i skogen med toppjakt. Jag hoppas att det blir den funktion som vi båda varit ute efter, eller jag menar jag hoppas att vi har pratat samma språk... Det visar sig förhoppningsvis i mellandagarna!
Tack än en gång alla ni som ville vara med och tävla! Det motiverar mig till nya tävlingar framöver. Håll ögonen öppna!

4 kommentarer:

Linda sa...

Tack så jättemycket! Det kommer att användas flitigt nu i vintermörkret!

Therese sa...

Ja det enkla är dett bästa allt som oftast, ser fram emot en rapport av hur vapenfodralet fungerade :-) Önskar dig en underbar jul! Kram

Kirsebær sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

Ønsker deg en riktig god jul! :o)

HomeRiver sa...

Så smart med reflex direkt på väskan! Trevlig fortsättning önskar HomeRiver!