29 december 2009

2009 = packpåse och tetra



Snart ett nytt år med nya möjligheter!
Jag inser att jag har sytt en hel del sen jag startade den här bloggen i augusti 2008. Jag har gjort en ungefärlig sammanställning i den här bilden nedan.

Några saker saknas vet jag, men den visar iaf vad jag sytt mest av. I bilden är det störst text på den sak jag sytt flest av. Vill du göra en egen bild av din produktion så gör du det här.
Jag har gjort en liten rensning bland mina tyger och valt ut 25 tyger som jag inte haft inspiration att sy i på länge. Kanske har du som läser det här inspiration att sy i de? I så fall gör jag gärna ett byte! Kika in på min tygbytarsida för mer information.
Önskar er alla ett Gott Nytt År! Jag tar en paus nu och återkommer några dagar in på det nya året. Då ska jag även berätta om min utmaning!

1 kommentar:

Linda B sa...

Gott Nytt År!